реклама партнерів:
Головна » 2018 » Лютий » 1 » 16 лютого: Презентація результатів маркетингового дослідження іміджу Чернігова
15:19
16 лютого: Презентація результатів маркетингового дослідження іміджу Чернігова
16 лютого: Презентація результатів маркетингового дослідження іміджу Чернігова 16 лютого о 14:00 в Чернігівській міській раді відбудеться презентація результатів другого маркетингового дослідження іміджу Чернігова.

З 1 листопада по 14 січня Чернігів проводив друге маркетингове дослідження свого іміджу. Впродовж двох з половиною місяців серед гостей міста проводилося опитування за допомогою анкет face-to-face, які складені трьома мовами (українською, англійською та російською). Анкети розповсюджувалися серед гостей міста в чернігівських готелях, ресторанах, музеях, на головних туристичних локаціях та торгових центрах міста. Використовувалася також і онлайн-версія через мережу Інтернет. Анкета розроблялася управлінням культури та туризму Чернігівської міської ради спільно з Чернігівським національним технологічним університетом. У ній враховані основні питання, які допоможуть визначити ставлення туристів до Чернігова та зрозуміти "особливість нашого туриста".

Заповнюючи анкету, іноземні та українські туристи стали учасниками розіграшу романтичного уїк-енду в Чернігові на двох осіб. На переможців чекає безкоштовне проживання в тризірковому або чотиризірковому готелях у центрі міста, романтична екскурсія містом легенд, смачна вечеря та інші приємні сюрпризи.

Розіграш відбудеться 16 лютого на презентації результатів дослідження.

За інформацією Управлінням культури та туризму міської ради



Категорія: КУЛЬТУРА | Переглядів: 100 | Теги: імідж, Чернігів, туризм | Рейтинг: 0.0/0

QR-код посилання на сторінку
Скористайтеся програмою для сканування штрих-кодів на телефоні.



Всього коментарів: 0
avatar