реклама партнерів:
Головна » 2018 » Березень » 8 » Перевірка скляних зупинников комплексів
19:34
Перевірка скляних зупинников комплексів
Перевірка скляних зупинников комплексів Площа одного скла на даху нових чернігівських зупинкових комплексів складає 1,2 кв м, товщина його 10 мм. Такий шматок загартованого скла важить 20-30 кг, а готовий витримати навантаження на всю свою площину і не труснути - до 10-15 тон.
Про ці та інші факти розповів Сергій Масленніков - генеральний директор підприємства, яке встановлює в місті скляні зупинникові комплекси. Після цього всі присутні, в тому числі журналісти, змогли особисто прийняти участь у краш-тесті цього скла. На склі стрибали та кидали в нього цеглою.

Сергій Масленніков відповів на запитання щодо цього скла:

- Хто його виробник?
- Скло європейського виробника. Це французька корпорація, вона в Європі має 3-4 заводи, які виготовляють таке скло. В Україну ними поставляється скло виключно європейського виробництва. Зокрема, ми отримували чеське і польське. У Київ скло приходить у контейнері у вигляді великого листа 4х6. Там спеціалізованою комп’ютеризованою машиною воно ріжеться під замовлення на листи потрібних розмірів. Після цього воно загартовується в спеціальній печі. Потім перевіряється, сертифікується, проходить певні процедури і вже потім відправляється замовнику.

- Яке навантаження скло може витримати?
- Тільки що ми бачили, як людина вагою 72 кг ставала на це скло і її його витримало. Площа цього скла 1,2 кв м. Якщо хто бачив, на попередньому аматорському відео хлопець вагою 93 кг стрибав на склі досить довго і воно не тріснуло. А вибухнуло тільки тоді, коли на ньому почали стрибати двоє хлопців вагою сумарно 170 кг - і то тріснуло не з першого їхнього стрибка. Також слід відмітити, що скло лежало на жорсткому залізі і не було рівномірно викладено. Його просто взяли і поклали на два профілі 25х50. Запевняю, якщо ми статично почнемо навантажувати скло на всю його площину, то воно витримає 10-15 тон.

- Який гарантійний термін цих зупинок і скла?
- Термін служби зупинкового комплексу і скла - до 30 років. При виборі матеріалу у всьому світі обирають скло, бо ще не винайшли ніякого схожого матеріалу, який був би прозорим і протягом 30 років не втрачав свої властивості. Деякі люди кажуть, що потрібно встановлювати скло триплекс. Я його готовий встановлювати, але воно значно дорожче. Загартоване скло, яке ми встановлюємо, коштує за 1 секцію орієнтовно 1100 грн (це матове скло), а прозоре трохи дешевше.

- Якщо розбити це скло, то уламки будуть гострі чи ні?
- Є декілька різновидів скла. Є просто скло, яке тріскається на якісь шматки, які можуть бути небезпечні. Для того, щоб такого не було, скло загартовують. У результаті цього процесу при розбитті скла уламки утворюються не гострі. Хіба що як на цих уламках стрибати, то, можна примудритися і все-таки нанести собі шкоду, але й то не смертельну. Стосовно скла триплекс - воно виготовляється аналогічно: береться два скла, загартовуються. Потім між цими листами у спеціальних вакуумних камерах клеїться тверда плівка (дуже міцна полікарбонатна) і в результаті виходить два скла, між якими клейонка. І коли скло розбивається з будь-якої сторони, воно не розсипається, а висить на цій клейонці. Але, як я вже казав, скло тріплекс дорожче в півтора - два рази.

- Як Ви думаєте, що могло спричинити те, що скло тріснуло на зупинці вул. Єськова?
- Зупинка на вул. Єськова встановлена півроку тому. Відповідно, якщо б скло було перезагартоване чи браковане, то воно вже б себе давно проявило. Звучать також версії про якесь дефрагментоване навантаження. Умовно кажучи, якби не рівно закріпили - воно постійно було б напружене і рано чи пізно розкололось. Але по технології нашого монтажу цього теж бути не може. Тому, що ми у не закріплену раму на товстий шар спеціального силікону кладемо скло, яке фіксується під власною вагою. Скло фіксується від зсуву, не більше. 10 мм скло саме себе зігнути не може. Я вибачаюся, але я думаю, що тут хтось фальсифікує ситуацію. Його просто могли розбити, а потім показати ту інформацію, яку ми бачили. Тут випадковості не може бути. Тим паче це не перший такий випадок.

За інформацією прес-служби Чернігівської міської ради







Категорія: СОЦІУМ | Переглядів: 793 | Теги: Скло, випробуваня, зупинки, Чернігів | Рейтинг: 0.0/0
Допомога проекту Чернігівський Формат - благодійний внесок

Всього коментарів: 0
avatar