19:34 Перевірка скляних зупинников комплексів | |
Площа одного скла на даху нових чернігівських зупинкових комплексів складає 1,2 кв м, товщина його 10 мм. Такий шматок загартованого скла важить 20-30 кг, а готовий витримати навантаження на всю свою площину і не труснути - до 10-15 тон. Про ці та інші факти розповів Сергій Масленніков - генеральний директор підприємства, яке встановлює в місті скляні зупинникові комплекси. Після цього всі присутні, в тому числі журналісти, змогли особисто прийняти участь у краш-тесті цього скла. На склі стрибали та кидали в нього цеглою. Сергій Масленніков відповів на запитання щодо цього скла: - Хто його виробник? - Скло європейського виробника. Це французька корпорація, вона в Європі має 3-4 заводи, які виготовляють таке скло. В Україну ними поставляється скло виключно європейського виробництва. Зокрема, ми отримували чеське і польське. У Київ скло приходить у контейнері у вигляді великого листа 4х6. Там спеціалізованою комп’ютеризованою машиною воно ріжеться під замовлення на листи потрібних розмірів. Після цього воно загартовується в спеціальній печі. Потім перевіряється, сертифікується, проходить певні процедури і вже потім відправляється замовнику. - Яке навантаження скло може витримати? - Тільки що ми бачили, як людина вагою 72 кг ставала на це скло і її його витримало. Площа цього скла 1,2 кв м. Якщо хто бачив, на попередньому аматорському відео хлопець вагою 93 кг стрибав на склі досить довго і воно не тріснуло. А вибухнуло тільки тоді, коли на ньому почали стрибати двоє хлопців вагою сумарно 170 кг - і то тріснуло не з першого їхнього стрибка. Також слід відмітити, що скло лежало на жорсткому залізі і не було рівномірно викладено. Його просто взяли і поклали на два профілі 25х50. Запевняю, якщо ми статично почнемо навантажувати скло на всю його площину, то воно витримає 10-15 тон. - Який гарантійний термін цих зупинок і скла? - Термін служби зупинкового комплексу і скла - до 30 років. При виборі матеріалу у всьому світі обирають скло, бо ще не винайшли ніякого схожого матеріалу, який був би прозорим і протягом 30 років не втрачав свої властивості. Деякі люди кажуть, що потрібно встановлювати скло триплекс. Я його готовий встановлювати, але воно значно дорожче. Загартоване скло, яке ми встановлюємо, коштує за 1 секцію орієнтовно 1100 грн (це матове скло), а прозоре трохи дешевше. - Якщо розбити це скло, то уламки будуть гострі чи ні? - Є декілька різновидів скла. Є просто скло, яке тріскається на якісь шматки, які можуть бути небезпечні. Для того, щоб такого не було, скло загартовують. У результаті цього процесу при розбитті скла уламки утворюються не гострі. Хіба що як на цих уламках стрибати, то, можна примудритися і все-таки нанести собі шкоду, але й то не смертельну. Стосовно скла триплекс - воно виготовляється аналогічно: береться два скла, загартовуються. Потім між цими листами у спеціальних вакуумних камерах клеїться тверда плівка (дуже міцна полікарбонатна) і в результаті виходить два скла, між якими клейонка. І коли скло розбивається з будь-якої сторони, воно не розсипається, а висить на цій клейонці. Але, як я вже казав, скло тріплекс дорожче в півтора - два рази. - Як Ви думаєте, що могло спричинити те, що скло тріснуло на зупинці вул. Єськова? - Зупинка на вул. Єськова встановлена півроку тому. Відповідно, якщо б скло було перезагартоване чи браковане, то воно вже б себе давно проявило. Звучать також версії про якесь дефрагментоване навантаження. Умовно кажучи, якби не рівно закріпили - воно постійно було б напружене і рано чи пізно розкололось. Але по технології нашого монтажу цього теж бути не може. Тому, що ми у не закріплену раму на товстий шар спеціального силікону кладемо скло, яке фіксується під власною вагою. Скло фіксується від зсуву, не більше. 10 мм скло саме себе зігнути не може. Я вибачаюся, але я думаю, що тут хтось фальсифікує ситуацію. Його просто могли розбити, а потім показати ту інформацію, яку ми бачили. Тут випадковості не може бути. Тим паче це не перший такий випадок. За інформацією прес-служби Чернігівської міської ради | |
|
Всього коментарів: 0 | |