реклама партнерів:
Головна » 2021 » Листопад » 12 » У Чернігові розробляють маркетингову стратегію розвитку туризму
19:39
У Чернігові розробляють маркетингову стратегію розвитку туризму
У Чернігові розробляють маркетингову стратегію розвитку туризму 11 листопада у приміщенні Туристично-інформаційного центру Чернігова відбулася зустріч представників міської влади, журналістів та учасників туристичної ради з Галиною Малець, спеціалісткою у сфері туризму, яка приїхала зі Львова до Чернігова поділитись власним багаторічним досвідом розроблення маркетингової стратегії розвитку туризму.

За словами секретаря міської ради Олександра Ломако, з розробки маркетингової стратегії розвитку туризму у Чернігові міська влада розпочинає активні заходи з популяризації нашого міста на теренах України.

- До активної промоції нашого міста, як туристичного центру і залучення у місто туристів міська влада підходить тільки зараз, коли значна частина туристичних локацій Чернігова (Красна площа, Алея героїв, парк ім. Богдана Хмельницького, нижня частина Валу, гарматна алея тощо) мають ошатний та привабливий вигляд. Такою була позиція чернігівського міського голови Владислава Атрошенка. Адже раніше, коли центральна частина Чернігова знаходилась у занедбаному стані, не було жодного сенсу активно рекламувати місто як туристичне. Бо для туристичного міста немає нічого гіршого, ніж розчаровані гості, які приїхали до Чернігова і не знайшли у ньому нічого привабливого. Протягом минулих 6 років Чернігів суттєво змінив свій зовнішній вигляд на краще і став одним з найбільш комфортних, привабливих та зручних міст України. Вже зараз, коли люди приїжджають до Чернігова, вони приємно вражені. За 6 років зроблено дуже багато і у нас є амбітні плани, які ми маємо на меті реалізувати протягом наступних кількох років, - розказав Олександр Ломако.

За його словами, сьогодні є впевненість у тому, що гості міста не поїдуть з Чернігова розчарованими. Тому саме зараз настав час для створення маркетингової стратегії розвитку туристичного міста, до розробки якої залучаються досвідчені фахівці та спеціалісти. Також Олександр Ломако закликав активних чернігівців, бізнес та громадськість приєднатись до розробки туристичної маркетингової стратегії з метою зробити її більш ефективною. Адже об’єднавши зусилля можна отримати набагато кращий результат.

- Коли люди приїжджають до Чернігова, вже через кілька годин вони розуміють наскільки чудове та привабливе наше місто. Тобто, про всю красу та неповторність міста на Десні вони дізнаються безпосередньо після того, як тут побували. Задача маркетингової стратегії розвитку туризму полягає у тому, щоб розробити перелік заходів, завдяки яким потенційні туристи будуть дізнаватися про унікальність нашого міста ще до того, як сюди потрапили. А потім ще більше укріплювати свої позитивні враження, коли побачать Чернігів на власні очі. Ми маємо створити такі умови, за яких туристи будуть затримуватись у місті якнайдовше. Як мінімум, на ночівлю, а краще на вихідні. Бо чим більше часу туристи будуть проводити у місті, тим більше грошей вони тут будуть витрачати. Від цього виграють всі чернігівці. Зараз же головне завдання - щоб Чернігів знали в Україні і щоб сюди приїздили якомога більше людей. А наступним нашим кроком буде розробка маркетингової стратегії для інвесторів. Чернігів має бути відомим, бо ми на це заслуговуємо, - резюмував Олександр Ломако.

У свою чергу Галина Малець, яка буде виконувати функції модератора у розробці маркетингової туристичної стратегії Чернігова, відзначила наше місто як спокійне, приємне та затишне - місто, яке має свою атмосферу.

- До активної промоції нашого міста, як туристичного центру і залучення у місто туристів міська влада підходить тільки зараз, коли значна частина туристичних локацій Чернігова (Красна площа, Алея героїв, парк ім. Богдана Хмельницького, нижня частина Валу, гарматна алея тощо) мають ошатний та привабливий вигляд. Такою була позиція чернігівського міського голови Владислава Атрошенка. Адже раніше, коли центральна частина Чернігова знаходилась у занедбаному стані, не було жодного сенсу активно рекламувати місто як туристичне. Бо для туристичного міста немає нічого гіршого, ніж розчаровані гості, які приїхали до Чернігова і не знайшли у ньому нічого привабливого. Протягом минулих 6 років Чернігів суттєво змінив свій зовнішній вигляд на краще і став одним з найбільш комфортних, привабливих та зручних міст України. Вже зараз, коли люди приїжджають до Чернігова, вони приємно вражені. За 6 років зроблено дуже багато і у нас є амбітні плани, які ми маємо на меті реалізувати протягом наступних кількох років, - розказав Олександр Ломако.

За його словами, сьогодні є впевненість у тому, що гості міста не поїдуть з Чернігова розчарованими. Тому саме зараз настав час для створення маркетингової стратегії розвитку туристичного міста, до розробки якої залучаються досвідчені фахівці та спеціалісти. Також Олександр Ломако закликав активних чернігівців, бізнес та громадськість приєднатись до розробки туристичної маркетингової стратегії з метою зробити її більш ефективною. Адже об’єднавши зусилля можна отримати набагато кращий результат.

- Коли люди приїжджають до Чернігова, вже через кілька годин вони розуміють наскільки чудове та привабливе наше місто. Тобто, про всю красу та неповторність міста на Десні вони дізнаються безпосередньо після того, як тут побували. Задача маркетингової стратегії розвитку туризму полягає у тому, щоб розробити перелік заходів, завдяки яким потенційні туристи будуть дізнаватися про унікальність нашого міста ще до того, як сюди потрапили. А потім ще більше укріплювати свої позитивні враження, коли побачать Чернігів на власні очі. Ми маємо створити такі умови, за яких туристи будуть затримуватись у місті якнайдовше. Як мінімум, на ночівлю, а краще на вихідні. Бо чим більше часу туристи будуть проводити у місті, тим більше грошей вони тут будуть витрачати. Від цього виграють всі чернігівці. Зараз же головне завдання - щоб Чернігів знали в Україні і щоб сюди приїздили якомога більше людей. А наступним нашим кроком буде розробка маркетингової стратегії для інвесторів. Чернігів має бути відомим, бо ми на це заслуговуємо, - резюмував Олександр Ломако.

У свою чергу Галина Малець, яка буде виконувати функції модератора у розробці маркетингової туристичної стратегії Чернігова, відзначила наше місто як спокійне, приємне та затишне - місто, яке має свою атмосферу.

- Я більше 10 років працювала у Львівській міській раді, спочатку у прес-службі, а потім очолювала управління туризму Львівської міської ради. Після цього поїхала працювати у Вінницю та створила там департамент розвитку міста і туризму. До Чернігова я приїхала вперше. У процесі своєї робочої поїздки я ознайомлююсь з містом з метою кращого розуміння того, якаю саме має бути маркетингова стратегія розвитку туристичного Чернігова. Стратегія – це чіткий план дій, який складається з трьох важливих частин: аналізу, планування і впровадження плану дій. Я вже мала кілька глибинних інтерв’ю з експертами галузі, які допоможуть нам правильно проаналізувати туристичний ринок у Чернігові і сформувати план дій. Кожен турист – це мін-інвестор, який привозить у місто свої гроші, що у кінцевому підсумку позитивно впливає на економіку міста. Наша головна задача – виокремити чернігівську туристичну пропозицію серед усіх пропозицій на ринку і створити унікальну причину приїзду до Чернігова, - анонсувала вона.

Джерело: прес-служба Чернігівської міської ради



Категорія: КУЛЬТУРА | Переглядів: 1971 | Теги: Чернігів, міська рада, туризм | Рейтинг: 0.0/0
Допомога проекту Чернігівський Формат - благодійний внесок

QR-код посилання на сторінку
Скористайтеся програмою для сканування штрих-кодів на телефоні.



Всього коментарів: 0
avatar