реклама партнерів:
Головна » 2015 » Серпень » 8 » Чернігів — другий Рим, і всі дороги ведуть до нього
07:42
Чернігів — другий Рим, і всі дороги ведуть до нього
Чернігів — другий Рим, і всі дороги ведуть до нього Як зробити Чернігів містом туризму, чим привабити туриста, щоб він сюди приїжджав не на 3—4 години, а, як мінімум, на 3—4 дні? Що треба зробити для цього та де взяти інвестиції під ці проекти? Про це радилися політичні діячі, представники громадськості, чернігівські журналісти, спеціалісти Управління стратегічного розвитку міста та туризму Чернігівської міської ради, а також досвідчені експерти туристичної справи: бізнесмени та екскурсоводи.
Усі учасники зібрання зійшлися на думці: для того, щоб туриста залишити в місті, його треба зацікавити. Адже в іншому випадку, оглянувши наші святині, через три-чотири години він поїде з міста, і тут наше розташування поряд із Києвом зіграє не найкращу роль, хоча з іншого боку це великий плюс. Але як здивувати туриста, що краще: один музейний комплекс або ж велика кількість маленьких музеїв (як, наприклад, у Яремчі), великий фестиваль або щотижневі невеличкі концертні програми? Тут думки учасників обговорення розділилися.
Пропозиції лунали різноманітні: від впровадження нових екскурсійних маршрутів до відкриття ресторанно-готельних комплексів, які б своїм архітектурним стилем, переліком страв відповідали певній епосі: Давньої Русі, Козацької доби, початку XX сторіччя. Головне тут — максимальна автентичність.
Поговорили і про зелений туризм та потенціал Чернігова в цьому напрямку, а також про дерев’яні будиночки з віконницями та різьбленням, які теж при належному «розкручуванні» можуть стати однією з головних туристичних цікавинок нашого міста.
Відомий чернігівський бізнесмен, «батько» «Зеленої сцени» Ярослав Сухомлин запропонував кінотеатр ім. Щорса передати професійному оператору або ж зробити там виставкові зали. На його думку, всі туристичні проекти можна умовно поділити на дві групи: фінансово затратні й ті, на які не потрібні гроші. До перших він відніс пропозиції з організації в нашому місті великих фестивалів, до останніх — свою пропозицію з кінотеатром.
А головний спеціаліст управління стратегічного розвитку міста та туризму міськради Олександр Лутава вважає, що в нашому місті взагалі можна одночасно розвивати всі три напрямки туризму: подієвий, екскурсійний та зелений туризм.
Підсумовуючи зустріч, лідер «ДемАльянсу» Ігор Андрійченко зазначив, що бачить Чернігів містом сімейного туризму — для сімейного відпочинку як гостей Чернігова, так і самих містян. «Єдине, що для вирішення системних проблем потрібна воля шукати рішення державно-приватного партнерства, заохочення інвесторів та діалог із мешканцями», — вважає він.

Олена БЕРЕЗКІНА, Чернігівські відомості



Категорія: КУЛЬТУРА | Переглядів: 660 | Теги: Чернігів, туризм | Рейтинг: 0.0/0

QR-код посилання на сторінку
Скористайтеся програмою для сканування штрих-кодів на телефоні.



Всього коментарів: 0
avatar