реклама партнерів:
Головна » 2015 » Жовтень » 30 » Стратегія туристичного розвитку в Ніжині
19:25
Стратегія туристичного розвитку в Ніжині
Стратегія туристичного розвитку в Ніжині «Успішне місто», як і «успішна людина» вміє працювати і заробляти, тим самим покращуючи своє життя в умовах розумного правління. Взагалі, в світі питання розвитку туризму в місті займає першу і одну з головних позицій, адже саме з цього напрямку, може розвиватись стабільна і прибуткова економіка.

30 жовтня, в малому залі міськвиконкому працівниками управління культури було зібрано приватних підприємців, аби презентувати для них стратегію туристичного розвитку міста Ніжина. Полягала в тому, аби привернути увагу людей, які зможуть внести свою дольову участь у цей план розвитку і мати з цього користь не лише для своїх підприємств і закладів, які працюють в туристичному напрямку, а й для міста в цілому.

Для перегляду була представлена презентація, яка вміщувала в себе інформацію, щодо сильних і слабких сторін цієї галузі, а також, які міри можна і треба прийняти, аби місто могло представляти себе, як окремий бренд, тим самим приваблюючи туристів, як з України, так і з Європи.

З першого погляду це може здатись неможливим в плані втілення, але Ніжин в цьому напрямку робить перші кроки, і як кожна маленька дитина потребує підтримки і віри в те, що з цього дійсно виростуть плоди, якими будуть смакувати не лише Ніжинці, а й гості інших міст, можливо й країн.

Начальник управління культури зазначив: «Довгі роки, крім того, що намагалися створити історико-архітектурний заповідник, більше вагомих кроків в цьому плані не робилося взагалі. А потенціал є, адже є ексклюзивні здобутки і мало того, є оригінальна історія, про яку говорять археологічні розкопки навколо Ніжина. Раніше всі туристичні агентства нашого міста працювали лише в виїзному характері, але туризм буде розвиватись в Ніжині тоді, коли з нього будуть не вивозитись кошти, а навпаки , «крутитись» його межах, тому ми зібрали підприємців, аби донести до вас цю стратегію, через те, що управління культури не може займатися господарською роботою, ми можемо допомагати в цьому плані лише інформацією, ідеями, а щоб запрацювала ця галузь в повному обсязі потрібна саме господарська структура і зацікавлені підприємці, які зможуть вести її в правильному напрямку. Іншими словами ми повинні співпрацювати».

І тут почалась дискусія…
Своє слово сказав приватний підприємець Юрій Хоменко: « Ваша концепція є на 100% правильною. Всі присутні тут розуміють, що розбавивши нейтральне життя Ніжина туризмом було б вигідним і правильним рішенням в усіх планах, і для всіх структур. З’явилася б активна конкуренція, а значить почав би зростати рівень і рейтинг міста. Але моє бачення – це має бути суспільний продукт і маємо ми діяти за прикладом київських підприємців, а саме , починати не з підвищення цін, а з підвищення якості, і тільки тоді, коли споживач побачить якісну картинку, він буде дивитись на неї сам і запросить інших».

Микола Шкурко зазначив: «Потрібно, власне, починати з культури в місті, а вже потім торкатись його туризму. Тому що гості мають приїжджати до господарів, культура поведінки яких відповідає історії їхнього міста і статусу запропонованих послуг. Тільки тоді, приїхавши одного разу, захочуть приїхати і вдруге і втретє. Ніжин має ставати світським осередком, де концерти і культурні заходи мають проходити в частому порядку і на відповідному рівні».

Інші підприємці висловлювали думку, що до цього проекту потрібно залучати не лише підприємців, а й комунальників міста, адже чистота – це обличчя міста і естетика його вигляду має приваблювати з перших кроків і в усіх куточків, щоб приїхавши до нас, у туристів розбігались очі, і на огляд міста у них витрачалось не три години, а цілий день, а то й два. Тоді буде розвиватись і готельний бізнес і заклади харчування, а також розважальні центри. Тоді місто закрутиться в швидкому темпі і різносторонньому напрямку.

В кінці Сергій Осадчий зауважив: «Пропозиція такої стратегії сьогодні подалась лише на розгляд і за наступні тижні, кожен з присутніх має обробити цю інформацію в думках, внести, можливо, власні корективи і побажання. Тільки тоді ми запустимо цю систему і вона почне працювати на благо Ніжина, кожного його жителя і відповідно структур, які мають відношення до туризму».

Що з цього вийде, побачимо згодом. І можливо в скорому часі, кожен ніжинець буде пишатись своїм містом, як відомим брендом, про який знатиме весь світ. Звісно – це оптимістична сторона медалі. Але навіщо бути песимістами? Неважливо, це питання грошей, чи часу, головне, що є ідея, є напрямок і є люди, які горять цим і бажають творити зміни, а зміни – це завжди добре, особливо коли вони мають добре підґрунтя і благі наміри.

Джерело: Нежатин



Категорія: КУЛЬТУРА | Переглядів: 998 | Теги: Ніжин, підприємці, туризм | Рейтинг: 0.0/0
Допомога проекту Чернігівський Формат - благодійний внесок

Всього коментарів: 0
avatar